För jag tror att livet just har börjat och det blir vad jag gör det till


Mitt namn är då Emilia Berggren och jag är femton år. Jag fyller sexton om två månader, den 22 februari. Jag är alltså född 1996. Jag bor som sagt strax utanför Sundsvall med nästan hela min familj. Min bror har flyttat, vilket min syster antagligen också gör snart. Sen har vi en liten hund vid namn Ludde.

Jag älskar att spela innebandy, och som ni förstår så gör ja det. Jag fotograferar också väldigt mycket och då använder jag mig av min Nikon d3000. Och här i bloggen försöker jag lägga upp rätt mycket bilder.

Sen gillar jag att skriva, och en del kommer ni ju såklart få läsa här i bloggen. Men jag gillar också att skriva själv, saker man inte delar med sig av liksom.

Men bäst är väl ändå när man gör något riktigt kul med fina vänner. Något sånt där som gör att man verkligen känner att man lever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback