Se dig omkring, var det det här ni glömde?

Jag får seriöst damp på blogg.se. Fattar ingenting av designen längre! Så ja, jag är väl medveten om att bloggen ser helt cp ut. Men jag orkar inte bry mig så mycket. Jag orkar inte lägga ner så mycket tid på bloggen längre, som ni förmodligen har märkt. Kategorierna kommer knappt till använding, och jag fotar aldrig längre. Bloggen är ful och tråkig. Men hur jag än gör så blir jag aldrig nöjd.

 

Förut försökte jag väl, ändå. Men nu skriver jag mest för att kunna titta tillbaka och se vad jag har gjort. Så nu orkar jag inte försöka få till någon bild heller. Jag orkar inte försöka med någonting, för hur jag än gör, så blir det ju aldrig som man vill. Är det meningen att det ska vara såhär? Eller när vänder det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback