If you let me, here’s what I’ll do - I’ll take care of you

 
Några bilder från de senaste dagarna. Dom två sista är från när jag var med Julia. Sen spärrade även Ted min iPhone i en timme på jobbet, hade kul den rasten ;);) I förrgår grillade jag, mamma, pappa och några fler hos familjen Björklund jao! Och då åkte jag lite bil med Frida, duktig hon♥ Det var även 5-kamp som Wilma hade ordnat, mysig kväll. 

Sen igår var vi ledig från jobbet, men det fick vi reda på när vi kom dit. Så då när jag ändå var uppe tidigt passade jag på att ta en springtur. Och senare på kvällen kom mina kusiner hit och åt här.
 
Ikväll ska jag inte göra någonting och sen imorgon är det sista arbetsdagen. Sen får jag äntligen sommarlov igen - underbart!

Kommentarer
Postat av: Linneafaaalk

jag saknar dig <3

2012-07-19 @ 22:37:56

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback