För tiden går

 
Händer mycket här på bloggen.. men jag har faktiskt försökt att tagit vara på sommarlovet nu när jag har insett att det snart är slut! Sen har även min dator hunnit dö under dessa dagar. Jag tror den gick sönder på riktigt </3 Kommer sakna den! Och då lär det ju bli lite färre inlägg eftersom att jag inte har photoshop eller nånting då.
 
Ikväll cyklade i alla fall jag, Jenny och Issa till spice och köpte pizza och sedan myste vi på rännö! Vi cyklade runt lite mer och sedan kom även Karin. Och på onsdag tror jag att jag ska till Stockholm med Harmony och vi blir borta tills på fredag. Det har blivit lite ändrade planer, Karin och Moa ska alltså inte med. Sedan tror jag att även helgen kan bli kung! Får hoppas på det.
 
Jag kan försöka mobilblogga lite och så även om jag inte riktigt gillar det eftersom jag tycker att inläggen blir så rörig då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback