All those fairy tales are full of shit

 
Nu har jag jobbat färdigt och förhoppningvis får jag pengarna på måndag. Känns såå braaa!
 
Igår tänkte jag ta det lugnt och se film med Sandra. Men det blev ändrade planer. Jag åkte först till rännö med Frida, Tesse, Sofia och Nora. Vi grillade lite och så, men sedan kom det en himla massa folk dit så då drog vi. Haha åh det var kul. Sen när dom skulle hem så gick jag ner till rännö igen och umgicks med Issa och några andra, typ moppemaffian ;) Vi var först kvar på rännö ett tag och sedan så vi åkte lite moppe och sådär. Var hemma vid ett ungefär.
 
Ikväll ska jag till Agnes med några andra och förhoppningvis blir det bäst! Sedan sover jag hos Issa. Och imorgon får jag ääääääntligen träffa Karin igen!! Längtar satan. Kung helg känner jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Din blogg:

Kommentar:

Trackback